lördag 13 mars 2010

Lite mer för Little Yellow house-kits

Letar ni efter en svensk kitklubb med fullsmäckade kit? Leta inte längre! Little yellow house kits har precis det, Marie är en pärla på att matcha och leta upp små roliga extra saker!

Här är en LO om minsta killen förra Valborg då han sprang upp och ner på de stora stenarna hos mormor innan han blev utsedd till förste vattenslangsansvarig vid vår lilla brasa (tror ni han var blöt efter det?! *skratt*)


Ett litet kortset blev det också, den perfekta gåvan till någon som har allt! Ett set med kort som de i sin tur kan ge bort vid lämpligt tillfälle.


Jag har mer på gång men håll utkik i Gula husets blogg så kommer de nog där snart!

6 kommentarer:

  1. Vilka härligt färgglada grejer du har gjort, jag gillar layouten massor! Kram

    SvaraRadera
  2. ojoj!
    Urläckra kort du gjort å lo´n är jättefin!
    Jag blev kär i det rutiga pappret! *mumma*

    Idag har jag "tafsat" på mååååånga finfina papper..ojoj.
    Det blev en dyr historia denna gången.
    Men nu kommer jag förhoppningsvis känna mej nöjd en tid framåt :)

    Stooora kramar Petra

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar blogg du har. Jag hade tänkt göra några kort med nya stämplar men fick liksom bara tomt i huvudet. Så en redig bloggrunda brukar vara lösningen.

    Tack för inspirationen.
    URLÄCKRA kort du har gjort.
    Lisbet

    SvaraRadera
  4. Helt underbara skapelser!! Perfekt tips till mig som sitter här och ska göra ett 25 årskort Kommer garanterat att copycata dig..KrAmEn

    SvaraRadera
  5. Great page, and I love the cards, that would be a great gift to receive!! :)

    SvaraRadera