torsdag 10 februari 2011

Fina askar och kort i 101 Nya Idéer!

I förra veckan kom den här tidningen till alla affärer och jag är såååå glad och stolt att få vara med där och inspirera tillsammans med alla kreativa människor där ute! Jag är fortfarande i chock efter att Ulrika kom med sin förfrågan i höstas! (Ja, jag satt i mörkaste november och gjorde påskkort! hehe) 
(bild lånad från Scraplagret)

Nu tycker jag att ni ska springa till affären bums och köpa tidningen 101 Nya idéer så ni kan kika närmare på mina jobb till tidningen, bland annat en söt liten fågelholk:


En ask till Alla hjärtans dag:
Och några kort:


Vilken härlig lyx att bli tillfrågad om jobb och få bli publicerad i en riktig tidning! Jag är så stolt och glad! Det här slår ALLT hittills! Tack Ulrika! och stort tack Emma på Scraplagret för det lyxiga materialet!

Förresten! Nu kör vi igång med härliga månadstävlingar hos Scrapptorget efter vårt lilla vinteruppehåll! HÄR hittar du all information och lite inspiration från mig! 

5 kommentarer:

  1. Jag får tidningen i brevlådan och tyckte det var jätteroligt att kika på dina fina alster!
    Och grattis till första tidningsjobbet. Måste vara en dröm å bli tillfrågad sådär :)

    SvaraRadera
  2. Stort grattis!!!
    Jag är inte förvånad att de frågade - alla dina alster håller HÖG kvalitet och amibtionsnivå. Alltid inspirerande att poppa in på din blogg!
    Kram
    //Cattie

    SvaraRadera
  3. åååååå så mycket fint! stort grattis till din publicering!

    SvaraRadera
  4. Ååååå så kul!!! Va häftigt! Stort grattis, vännen!

    SvaraRadera
  5. Men herreguuud!!! sicken grej!
    Stort grattis till publiceringen. Du har som vanligt skapat fantastiskt vackra saker :)

    SvaraRadera