måndag 27 augusti 2012

Kortskissen är tillbaka!

Eller rättare sagt: JAG är tillbaka med Kortskissentolkningar...hihi. Missade terminsstarten förra måndagen men nu är jag på G!

En helt underbar skiss av Peterlina denna underbara sista måndag i den sista sommarmånaden:


Jag följde skissen nästan slaviskt för den är helt perfekt! 


Alla papper och dekorationer från underbara Studio calico, jag beställde add-on kitet "Six string" och tro't eller ej, det finns kvar?! *fattar ingenting* Det är ljuvligt! 


Studio Calico som nu börjar med kortkit, kan det bli bättre? Jag får se om jag lyckas sno åt mig ett för att testa annars får jag nog anmäla mig till en prenumeration. Kolla bara på det där stämpelsetet!


Kila över till Kortskissen nu för att inspireras!


1 kommentar:

  1. Ååå vilket underbart kort du har gjort! Så fina färger och enkelt rent, gillar gillar gillar :) Förstår verkligen att du gillade kitet.

    SvaraRadera