onsdag 5 juni 2013

Layout i svart & vit

Jag älskar ju mina scrappiga uppdrag och är för det mesta nöjd med det jag får skapa till dem, jag har ju turen att få ingå i Scraplagrets DT där bästa DT-mamman väljer ut material att skapa med och då är man begränsad på ett sätt, till Kortskissen är jag begränsad till skiss men inget annat, hos SWE är det ju specifika utmaningar att skapa till men inga andra begränsningar och jag älskar den blandningen men...ibland finns ett behov att bara skapa något för mig själv...och det här är en sådan layout:



För ett par år sedan hade jag möjlighet att för första gången resa en weekend till Gotland och Visby, det var alldeles ljuvligt, underbart mysigt och jag vill tillbaka! Att vandra bland Visbys gränder och bara uppleva dofter, vackra hus och underbar natur gav mig så mycket, bland annat fotade jag denna coola grind..en dörr eller en grind blir något symboliskt i det att på andra sidan väntar andra äventyr eller ett annat liv...lite mystiskt så där ;)



Jag har jobbat med svartvita och gråa papper i lager på lager och så en massa stämplar i svart på den vita bakgrunden och så lite journaling och doodling på det.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar