lördag 2 januari 2010

Top 10 - kort

Det blev faktiskt Top 11 - kunde inte hoppa över detta, ett av mina första kort och även en mycket uppskattad KAOS-award till en av mina stora inspirationskällor: EmmLa! Blev grymt nöjd med detta kort som också satte starten till min favoritfärgkombo- rött/vitt/blått.

Nästa kort är med October afternoons underbara Road map-papper (jag har massor kvar av dessa papper som jag bara spaaarar! :p)

En annan av årets favoritpapper var Pink paislee's Amber road och ett kort med dessa papper och dekorationer kan ju inte bli fel!


En annan favorit under hösten har varit G45's papper (har ni förresten sett deras sneaks?!!! WOW säger jag bara!) Här är jag riktigt nöjd med färgerna i cirkeln som jag gjort med distressers.

En riktigt favorit är detta söta kort som jag dessutom vann Fab5-plats hos 2sketches4you med!


Det här gillar jag superduper mycket! Med cirklarna i rött och blått som jag sydde fast! Ett av bidragen till Magdas scrapfeber under hösten där jag kom 2:a!!

Fjädrar är en riktigt favorit, kommer mer av det snart lovar jag. Här älskar jag färgerna!


Det här har jag inga ord för...

De här får räknas som ett fast de är tre! Gjort till fcroppen hos the Nook att skapa så många kort som möjligt under 30 min, jag hann 3 och ½!!! *nöjd*

De här CC-papprena fick jag tag på sent om sider och nu ligger de och bara är här hos mig tillsammans med lite av dekosarna, ibland får de komma fram och leka och då kan det bli så här:

Sist men inte minst (listan har gått från äldst till nyast, ingen annan ordning!) kommer mitt senaste framgångsrika bidrag hos 2sketches4you, som också gav mig en fab5-plats:


Det var min top 10-lista vad gäller korten under året! Man kan ju säga att jag började med kort så sent som i april/maj och då var de inte många, under hösten har min kärlek för kort växt otroligt mycket och nu blir det nästan bara kort!

Imorgon kommer mina LO-favoriter från året!

4 kommentarer:

  1. Fantastiskt snygga och välkomponerade kort!!

    SvaraRadera
  2. You have certainly made some beautiful cards in the past year!

    SvaraRadera
  3. Underbara kort alltså! Jag önskar att jag ägde hälften av din förmåga att göra kort!

    SvaraRadera
  4. Så fina kort, skall bli kul att följa dig under 2010!!

    SvaraRadera