torsdag 11 februari 2010

Just nu!

Jag fick mitt februari kit från My scrapbook Nook igår smockfullt med Basic Grey's Origins och först visste jag inte riktigt vad jag skulle göra med det...sedan kom jag på det!!


Jag ville göra en Trädgårdsdagbok! Eller månadsbok om man så vill...ett uppslag för varje månad med ett par bilder och lite om vad som är absolut vackrast just då eller vad vi gör i vår lilla älskade trädgård. Första sidan blev klar idag, nu är det bara resten kvar! *skratt*



Jag lovar att visa alla sidor när jag gjort färdigt den!

4 kommentarer:

  1. Härligt kort =) Vårigt.... men just nu känns våren lite långt borta.... här iaf

    //maja

    SvaraRadera
  2. Det blir säkert jättebra! Förstasidan är då supersnygg i alla fall..!!

    SvaraRadera
  3. Men åh! Toksnygg framsida! Kan ju inte bli annat än bra! :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. OMG! WOW BG passar verkligen dig :)

    SvaraRadera