måndag 25 oktober 2010

Äntligen Halloween!

Nu i helgen är det äntligen dax för Halloween och barnen planerar för fullt för när de ska ge sig ut på "Bus eller godis"-jakt! Jag planerar också för lite bus OCH godis här hemma! Jag har gjort ett par askar som jag ska fylla med godis och gömma i huset. När det blir mörkt ska jag utrusta barnen med ficklampor och så ska de ut på spökjakt med skatt! Så här ser askarna ut:





Hos ScrappTorget hittar du en tutorial på asken och en hel massa närbilder - så kila över dit nu!

5 kommentarer:

  1. Jepp, jag vet iaf EN person *pekar demonstrativt på mig själv* som ska handla smågodis på vägen hem för att kunna göra och fylla såna här korgar!!! :D

    Tack för inspirationen!!!

    SvaraRadera
  2. kul idé!! Det ska jag försöka mig på!! Tack! Snyggt förresten :-)

    SvaraRadera
  3. Söta askar! Ska spana in tutorialen :) Känns för övrigt som om jag är den enda som inte firar halloween..

    SvaraRadera