onsdag 16 juni 2010

Bloggodis!

Den 10 juli fyller jag 40 år och det vill jag förstås fira med ER söta, underbara bloggläsare och kompisar! Utan er är min blogg ingenting!


....men istället för att ni ska ge mig presenter så vill jag ge er en present!! Det här:


Ett helt paket fyllt till brädden med Sassafras lass-produkter! 25 dubbelsidiga mönsterpapper, bokstavssticker och -thickers, knappar, brads, journalingstickers och chipboards och Sassafras underbara klistermärken

För att vara med i utlottningen av detta godis vill jag att du gör något av detta (för varje sätt du deltar får du en lott):

*Berätta om födelsedagsgodiset i din blogg, länka till detta inlägg med bild och lämna en kommentar till detta inlägg att du gjort det. (Har du ingen blogg så räcker det att lämna en kommentar här)

*Bli följare av min blogg

*Lifta ett av mina kort (här) eller en layout (här), vilket/n som helst! Lägg upp den i din blogg, berätta om godiset och länka tillbaka till min blogg (inlägget om godiset) och lämna en kommentar med länk till ditt bidrag!

*Gör ett kort och gratta mig!!! Jenny Bemert, Jakobslundsvägen 11 B, 141 71 Segeltorp.
Tänk på att kortet måste vara hos mig senast fredagen den 9/7. Skriv ditt nick eller bloggadress på kortet, har du ingen blogg går det bra ändå, glöm inte att skriva ditt namn och din adress.

Du kan sammanlagt få fyra lotter, du har till midnatt 23.59 den 10/7 på dig och jag drar en vinnare söndagen den 11/7


Lycka till!! 

57 kommentarer:

  1. Men herre min skapare..WOW Super älskar ju sassa fras..jag har gjort två steg än så länge! Ska givetvis ta alla fyra lotterna!!! Alltså detta är ju bara helt underbart att få chans till allt sassagodis!!! Detta vill jag verkligen ta hem,det finaste,finaste bloggodis jag någonsin sett...Kram Alexandra ( Din fråga i min blogg ang ordet LEKA,det har jag lagt till i efterhand genom mitt fotoshop program)

    SvaraRadera
  2. GRATTIS i förskott!! Jag har ialla fall samlat på mig en lott nu! Hoppas få till fler innan tiden går ut! Mitt inlägg om din superläckra bloggcandy hittar du här:
    http://liloscrap.blogspot.com/2010/06/nenne-firar-med-bloggcandy.html

    SvaraRadera
  3. Stort grattis i förskott! *följer*

    SvaraRadera
  4. Grattis!!!
    Vill gärna vara med i utlottningen i detta candy och har nu två lotter, är redan följare och har länkat i min sidebar. =)

    SvaraRadera
  5. Stort GRATTIS i förskott! Börjar med en lott å har länkat till dig i min sidebar =)
    Vi hörs igen ;)
    kram K.

    SvaraRadera
  6. Grattis i förskott darling! Vi är i STH då så jag kanske lämnar födelsedagskortet personligen!

    Har i alla fall börjat med ett litet inlägg;

    http://gulavillanivallen.blogspot.com/2010/06/mmm-godis-ar-gott.html

    SvaraRadera
  7. Säger som resten av skara, grattis i förskott gumman!
    Vilken rolig, och lite annorlunda candy! Det gillar jag!
    + att godiset är MEGAHÄRLIGT!! MUMS FILIBABBA!
    Detta måste jag ju ge mej på! :D

    Stora kramar till dej sötnos och TREVLIG HELG!!!!

    KRAAAAAM Petra

    SvaraRadera
  8. Wow vilken generös och läcker utlottning! Jag följer din blogg (Linda Johansson) och har länkat till din utlottning här:
    http://knorrigt.com/index.php?itemid=621

    Grattis i förskott!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  9. Stort grattis på din dag!!!! Om ett år är jag där också! Jag har lagt till dig på bloglovin och jag har länkat till bloggodiset! Älskar ju sassafras så det är klart att jag vill vara med på det här!! Ska se om jag har tid att lifta lite också, gillar verkligen dina alster! :)

    SvaraRadera
  10. Vilken generös bloggcandy! Jag är gärna med och tävlar och tar en lott! Är numera anhängare ;) GRATTIS i förskott! /Tesa

    SvaraRadera
  11. Grattis och tack att vi får chansen att vinna denna superfina candy!!!länkar i min sidebar och vill oxå tacka för inspirationen du delar med dej av.
    kram sussa

    SvaraRadera
  12. Tänk vad många roliga sidor och candys man snubblar över när man bloggar runt! har självklart länkat från min blogg! =0)

    Mvh Maritha

    SvaraRadera
  13. Grattis i förskott! Jag har uppfyllt 3 av dina önskningar (Bloggat http://hozzan.blogspot.com/2010/06/creative-nennes-blogcandy.html, blivit följare och kommer att skicka ett kort till dig) Jag kommer oxå att lifta din LO "Stranden". Mycket fina alster och inspiration fanns att hitta i din blogg.

    SvaraRadera
  14. Men herregud vilketjätte paket med saker! Det bode ju vara du som får massa saker av oss. Men jag tar ju självklart chansen att vinna detta underbara. Jag har länkat i min blogg och lagt till dig på blogloving. Jag är ingen kortmakare men ska försöka att få till ett litet grattis kort till dig. Jag vet ju själv hur glad man blir av att få kort. Hade jag tid och råd skulle jag göra grattis kort till alla som jag hör/ser/läser att dom fyller. så enkelt sätt att förgylla någons dag på. Kram

    SvaraRadera
  15. Ett stort grattis till dig och va snällt av dig att ge istl för att vilja få :)
    Jag har länkat och blivit följare. Din blogg är härlig.

    SvaraRadera
  16. Hej du fina!
    Stort grattis i förskott! Jag har länkat till din utlottning i min sidebar och blivit en följare. Usch läskigt att lifta dig. Kan ju inte bli bättre än originalet.
    Stor kram på dig!

    SvaraRadera
  17. Jösses vilket fint scrapgodis... Självklart vill jag ta en lott, sist men inte minst ett jättegrattis till dig!!!! Din blogg är jättekul att läsa

    SvaraRadera
  18. Jätte fin blog candy...Självklart vill jag vara med! Ett stort grattis till dig på födelsedagen!! Vi fyller på samma dag, så man kan ju alltid hoppas på ett litet paket :-)
    Har länkat i min sidebar.

    SvaraRadera
  19. Hej igen!!! Nu har jag liftat din ego lo.. så kul att göra en om bara sig själv!!!Kram Alexandra

    SvaraRadera
  20. Grattis i förskott!!

    Nu är jag en följare av din underbara blog! Och utöver det har jag lagt in en bild på blogcandyt i min sidebar med en länk hit samt skrivit ett inlägg om det.

    För att hitta till mig knappar du in

    http://nippertippansliv.blogspot.com/

    SvaraRadera
  21. Vilken härlig blogcandy! Grattis i förskott!
    Jag har blivit följare av din blogg och har länkat från min blogg: http://saraspysselvra.blogspot.com/2010/06/fira-med-nenne.html

    / Sara

    SvaraRadera
  22. Grattis!! Och vilken läcker candy! Har länkat i min sidebar och blivit följare och hoppas på tur :)

    SvaraRadera
  23. Följer och har läkat: http://mittkreativakaos.blogspot.com/2010/06/blogcandy-107.html
    Grattis och välkommen i gänget!!!

    SvaraRadera
  24. Härligt med födelsedagar!!!! Och vilket fint paket du har till utlottning till oss andra stackare som INTE fyller år.... Vi bockar och nickar!!! Och håller tummarna!!!

    Här kommer min länk, jag har blivit en följare oxå...och hoppas på tid över till iaf, en till lott......
    http://beingbarkeryd.blogspot.com/2010/06/lite-godis-pa-gang.html

    SvaraRadera
  25. STORT grattis i förskott! Vilken smarrig candy!
    Jag har hittills fixat två av fyra lotter (följare + länkat i min sidebar) Men de andra två skall jag nog se till att fixa också! Titta gärna in hos mig: http://pillerillanspyssligheter.blogspot.com

    SvaraRadera
  26. Grattis i förskott! Och vilken härlig utlottning! Jag har skrivit om utlottningen i min blogg och blivit följare av din blogg = 2 lotter. Får se om det blir någon mer också!

    Hälsningar Pernilla

    SvaraRadera
  27. Hej...
    grattis i förskott!
    Jag har fixat två lotter... länkat till min blogg och blivit följare av din sida!

    Kom gärna på besök: http://hnapna.blogspot.com

    SvaraRadera
  28. Grattis Nenne! så klart jag vill vara med fira dig och kvalifcerar mig än så länge till 2 lotter

    http://petraso.blogspot.com/2010/06/nenne-firar-sin-40-ars-dag-med.html

    SvaraRadera
  29. Wow, vilket generöst födelsedagsgodis du bjuder på! Givetvis vill jag vara med i utlottningen och har länkat hit i sidebaren på min blogg "välkommen". Har också blivit en följare av din inspirerande blogg.
    Nu ska jag bara välja vilket av dina fantastiska alster jag ska lifta, och vem vet kanske dimper det ner ett litet kort i din brevlåda lagom till dagen också ;)

    SvaraRadera
  30. Hej ! Grattis i förskott!! =) Jag har tyvärr ingen blogg för tillfället. Men jag är följare till din fina och inspirerande blogg! =)

    SvaraRadera
  31. Hej och Grattis i förskott! Jag vill gärna vara med och fira din födelsedag och har uppfyllt 2 av dina fyra villkor. Länkat i sidebaren på min blogg och jag är numera också en följare av din blogg. Trevlig blogg du har förresten.
    Håller tummarna för att detta smaskiga godis ska komma hem till mig.
    Trevlig sommar!

    SvaraRadera
  32. Ett stort grattis på din födelsedag!
    Jag far på semester idag så jag har inte tid att lifta eller göra kort.. :(
    Men jag har linkat i sidebaren i min blogg och blivit följare! :)

    SvaraRadera
  33. Gratulerer så masse med dagen! Jeg håper du får en fantastisk feiring.

    Jeg er gjerne med på candyen din med 2 lodd. Her er lenken: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/07/bloggodis-hos-nenne.html

    Klem fra Hilde

    SvaraRadera
  34. Vilket fantastiskt candy!! Hoppas din födelsedag blir bra!! Stort grattis, jag har hittills kvalat med 2 lotter..kanske det blir mer. Länk: http://missdeerest.blogspot.com/2010/07/nenne-fyller-ar.html

    SvaraRadera
  35. Stort grattis till dig! Så generöst att lotta ut ett så mumsigt paket! :-)
    Jag börjar med två lotter länk+följare. Hoppas jag hinner med att lifta en av dina härliga layouter.


    http://karolinasscrapblogg.blogspot.com/2010/07/mumsigt-bloggodis.html

    SvaraRadera
  36. Jag vill vara med. Massor av fina grejer ju.
    Och grattis till dig!

    http://lillaannapysslar.blogg.se/2010/july/mer-blogcandy.html

    SvaraRadera
  37. Grattis till dig!!! Vilket härligt paket!!!!
    Är en följare och har länkat i min sidebar:

    http://jezz1979.blogspot.com/

    SvaraRadera
  38. Vilken härlig candy... jag vill gärna vinna allt det.
    Jag har blivit en följare samt länkat här: http://jennyspyssel.blogg.se/2010/july/candy-hos-creative-nenne.html

    SvaraRadera
  39. Grattis grattis! Vilket godis! =)
    Jag har nu skrapat ihop 3 lotter: följare, länkat ( i sidebaren) och liftat. Liften ser du här:

    http://emmapysslar.blogspot.com/2010/07/liftat-nenne.html

    SvaraRadera
  40. Nu har jag liftat dig också! Här hittar du det:

    http://vardagochtrams.blogspot.com/2010/07/lift.html

    Det var inte det lättaste ska jag säga! :)

    Stor kram på dig!

    SvaraRadera
  41. Grattis på din födelsedag. Om några år är jag också där. Än så länge har jag två lotter men födelsedagskort är på väg och jag ska försöka hinna med en lift.

    Ha det bäst!
    //Annica

    SvaraRadera
  42. Jag tar två lotter till att börja med! Länkar såklart till dig i min sidebar och har nu blivit följare av din blogg. Kanske blir det tre lotter vem vet.. ;) Kramar

    SvaraRadera
  43. Wow. Grattis till "stora damen". :)

    Jag länkade från här.

    SvaraRadera
  44. Hej gumman - long time no see!! Självklart ska jag vara med på din oemotståndliga Candy. Följt din blogg har jag gjort länge men nu är det officiellt =) På den här länken http://scrapmyran.blogspot.com/2010/07/jag-liftar-nenne.html
    hittar du en tolkning av en av dina layouter, försökte mig först på att göra en såndär med färg som rinner (rosa och gult om du minns) men det gick åt skogen så jag valde en annan favorit. I inlägget före "Jag liftar Nenne" har jag gjort lite reklam för candyn - med bild och allt =) Ett litet grattiskort bör dimpa ner i dagarna, hoppas bara att det kommer fram tills imorgon för jag skickade det idag... Annars vill jag säga ett stort GRATTIS till det nya DT-uppdraget, ett stort GRATTIS i förskott på 40-årsdagen och ett stort GUUUUD så mycket fint du hunnit med att skapa på sistone - supergulliga presentaskar! Kraaaam!

    SvaraRadera
  45. En till (för mig hitills okänd scrappare) i Stockholm!!?? KUL!!

    Ännu roligare om jag vann alla dessa fina papper mm - jag tar en lott genom att länka hit i en blogpost idag!! Hade jag sett det innan hade jag ju kunnat... osv men man ska inte gräma sig över det man inte gjort!

    La Vikinga / Charlotta

    http://lavikingascrapp.blogspot.com/2010/07/bloggodis.html

    SvaraRadera
  46. Hej Nenne,

    jag blev så inspirerad av din blogg och såg att du lottade ut härligt bloggodis! Såklart att jag vill vara med så här kommer länken till min blogg.....som jag vet att du redan varit inne och kikat på ;-)

    http://miaerenius.blogspot.com/2010/07/bloggodis.html

    Kramar
    Mia

    SvaraRadera
  47. Hej igen Nenne,

    ihärdig skåning som jag är, har jag nu dessutom lagt till dig i min blogglista och tänker fortsätta följa din inspirerande blogg!

    http://miaerenius.blogspot.com/

    Ha det gott!
    Mia

    SvaraRadera
  48. Grattis!
    Jag ska (för)följa din blogg och så har jag länkat hit från min blogg :)

    SvaraRadera
  49. Nu så har man berättat om det smarriga godiset på bloggen :) ha en toppenhärlig helg!!! Många kramar Petra

    SvaraRadera
  50. Jag är nu följare och har bloggat om din tävling här: http://nilmadesign.se/#post7

    Nu hoppas jag på tur!

    SvaraRadera
  51. Hej igen!
    Tar gärna lott nr 3 och 4 idag, har sedan tidigare både blivit en följare(1) och länkat hit(2). Nu har jag liftat ett av dina härliga alster, inte lätt att välja bland allt underbart du gör, och gjort ett litet inlägg i min blogg där jag visar min lift och länkar hit. Här hittar du inlägget:

    http://citrontimjan.blogspot.com/2010/07/fodelsedagscandy-hos-creative-nenne.html

    Jag hoppas du fått post idag, och att jag där med kan få även den fjärde lotten till denna generösa candy.

    Önskar dig en riktigt härligt födelsedag imorgon! Stort GRATTIS!

    SvaraRadera
  52. Grattis på födelsedagen! :)
    Jag har länkat till ditt mumsiga bloggodis här: http://linaliten.blogg.se/2010/july/bloggodis-hos-nenne.html

    SvaraRadera
  53. Först vill jag säga GRATTIS på födelsedagen!
    Jag har lagt upp bild på det härliga födelsedagsgodiset i min blogg och länkat till din sida. Jag har även blivit en följare :-)

    http://pillan-pillan.blogspot.com/2010/07/fodelsedagsgodis-nenne-40-ar.html

    SvaraRadera
  54. Grattis på födelsedagen! :-)
    Jag passade på att ta en lott till genom att lifta en av dina härliga layouter.
    http://karolinasscrapblogg.blogspot.com/2010/07/hej.html

    SvaraRadera
  55. Grattis Nenne på den stora dagen! Tyvärr såg jag ditt blogcandy lite för sent...
    *kram*

    SvaraRadera
  56. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera