fredag 16 september 2011

Trädgårdskompis


Jag hade förmånen att genom uppdraget hos ScrappTorget få ett kit från Scraplagret från Emmas underbara månadskit, de finns både som shabby chic och färgglatt och fast jag får DT-kit från Emma så var det här lite annorlunda vilket också tjejerna på ScrappTorget övertygade mig om!


Jag fick alltså ett kit smockat med papper från Bobunny's EtCetera - superfina papper men absolut inget jag hade valt själv om sanningen ska fram! Superinspirerad blev jag i varje fall och började med att klippa itu det fina runda diecut-pappret till delar som jag placerade ut i hörnen på min layout. Den ena biten fick bilda en ficka för mina tags:



Min fina trädgårdskompis och jag älskar att gå på handelsträdgårdar och fynda bland blommor och fika gofika - här på Zeta's trädgård som faktiskt ligger nästan i mitt kvarter! Nåja, men det är gångavstånd! Har du inte varit där så måste du åka dit någon dag, jag längtar tills mitt nästa besök som blir i början av oktober!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar