torsdag 17 november 2011

Card shark challenge: Phase 10


Nästa utmaning i Card sharks challenge hos The Nook (forum - blog) är baserad på Phase 10, det har jag aldrig spelat men det går ut på att bygga sin hand - i detta fall kort - på givna grunder. Till kortgrunden skulle man använda:

1 mönstrat papper som kortbas
1 annat mönstrat i en ruta
Under den en remsa papper 
Till sist en dekorativ bård eller band

Sedan skulle man fota det:



Till sist skulle man fortsätta dekorera kortet - hur man ville:


Det här var faktiskt en svår utmaning!! Jag kände mig lite låst och är inte helt nöjd med slutresultatet! Nåja, på nästa utmaning istället!

3 kommentarer:

  1. Fast jag tyckte det blev läckert. Men ibland blir man ju inte nöjd själv, så är det!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ooooh... jag tycker absolut att du ska vara nöjd! Det är superfint! :D

    SvaraRadera