onsdag 9 november 2011

What now?!

Ja, den frågan ställde jag mig för ett par veckor sedan då det jobb jag vikarerat på i sju månader och som jag hemskt gärna ville ha gick till någon annan! Snyft och förbannelse en hel helg då den här layouten blev till: vad 17 ska jag göra nu då??!


Jag tog mig i kragen och satte igång att söka ett gäng jobb och sedan gick det snabbt: jag hittade mitt drömjobb och sökte det och i fredags fick jag veta att jag fick det!!! Wooohoooo!! 


Till layouten har jag använt pappersremsor från fina Pink paislee Nantucket (du får alla papper i serien för bara 50 spänn hos Scraplagret!), gul mist och de superlävkra träbokstäverna som blir så snygga när man sprayar dem med mist!


2 kommentarer:

  1. Vilken otroligt läcker LO! Grattis till det nya jobbet!

    SvaraRadera
  2. Häftig layout! Grattis till drömjobbet!

    SvaraRadera