onsdag 28 december 2011

Topp 10 - altrat/album!


Nu är det dax att summera året och gör jag det genom att kika på vad som varit mina egna favoriter under året - man blir ju inspirerad av sig själv! Här kommer mina altrade/album-favoriter från2011 utan inbördes ordning! 

Söt ask för ScrappTorget!

Det här är en underbar idé! Ett album med saker som gör mig glad! Nästa år blir det ett liknande med foton! 

Ett annorlunda påskägg med favoriten Sassafrass Lass som ju tyvärr lagt ner pappersdesignen under året.

Ett underbart litet bröllopsalbum att ge bort till ett brudpar!

Ett tittskåp med ljuvligt trädgårdstema!


Ett dragspelsalbum - fler sådana blir det snart! Med tutorial! 


Ett litet hus med fröpåsar i - den perfekta presenten till någon som blivit med hus!

Altrade och dekorerad udda glasvaser.

En härlig idé med mål för året - inspirerande!

Ett litet fågelhus för påskgodiset!

Vilken gillar du bäst? Jag älskar bröllopsalbumet! 

Titta in senare i veckan för Topp 10 - kort och Topp 10 - layouter! Det var svårt! 

2 kommentarer:

  1. Så mycket fint! Min favorit blev huset med fröpåsar, men det var svårt att välja ut nåt.
    Önskar dig ett fint 2012!

    SvaraRadera
  2. Jösses vad fina saker du har gjort i år! Väntar med spänning på att se tutorialen på dragspelsalbumet.

    SvaraRadera