torsdag 3 maj 2012

Här är jag

Det blir inte mycket layouter just nu, jag vet inte varför...kanske för att det är så kul att göra kort? Jag saknar det stora formatet men känner mig lite obekväm, vet inte riktigt åt vilket håll jag är på väg...jag vet vad jag gillar men kan inte riktigt skapa så som jag vill..känner du igen dig eller är det bara snurrigt svammel?


Här fick jag iallafall ihop en layout med fina papper från Graphic45 som du hittar hos Scraplagret. Älskar mina mistsplatter och kommer säkerligen att fortsätta med dem, de passar överallt, till allt! ;) Här blev det dessutom resmor i rad i olika former och den snygga ramen från ett av pappren ur serien Tropical travelogue.


2 kommentarer:

  1. Vet du... Jag saknar dina layouter också!!! Jag förstår exakt vad du menar, men det kommer tillbaka... du får bara "öva" mer på det igen ;-) Den här blev helt underbar! ♥ Kram vännen!

    SvaraRadera
  2. Jätteläcker layout! Jag säger som Alex, jag saknar dina layouter med dina kluriga detaljer och tekniker och ditt sätt at få med text på layouterna. Det har ju du och Alex gemensamt förresten. Jag vet dock vad du menar med att litet grann tappa bort sig själv i scrappingen. Men det är sunt tycker jag, att stanna upp ibland och fundera över det man gjort tidigare och vad man vill göra framöver. Det gäller i stort som i smått. Rätt som det är så lossnar det. Har precis upplevt samma sak, men när det gäller mitt arbete. Kram!

    SvaraRadera