måndag 12 november 2012

Kortskissen #193

Vi fortsätter nedräkningen mot skiss nr 200 och det här var ursprungligen skiss nr 19, kolla vad läcker!


jag fick till två tolkningar med ett av mina kortkit som jag gjort:


Till det första kortet gjorde jag exakt likadana fyrkanter som på skissen men till det andra körde jag på stjärnor istället, det blev snyggare tycker jag :)


Kortkitet jag använde ser ut så här:


Jag har gjort massor av fina kortkit av 1-2 år gamla papper för att sälja dem på jobbets julmarknad och jag tänkte att om det blir några över så lottar jag ut dem här som en liten julpresent till er fina som tittar in här regelbundet. Jag får så fina kommentarer och jag vill ge tillbaka på något sätt, jag har också ett gäng kortkit med allmänt tema, ej jul. Vi får se vad det blir kvar :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar