torsdag 26 mars 2009

Födelsedagskort mm

Här är det urgulliga kortet jag gjort till mina barns kusin, kortet är dubbelt och på insidan är ett fint kort på henne på ena sidan och blingad blomma och stämplade fjärilar som jag fyllt i med mangapennor och glitterpenna. Tror att hon blir glad!

Fler kort här då! Tror att jag älskar att göra kort!

Det här tänkte jag som födelsedagskort, man kan ju dekorera mer när man vet vem mottagaren blir!

Ett till påskkort! Jag som ALDRIG skickat påskkort förut! Vad förvånade familj o vänner ska bli ;D

Och ett till!


Nu ska jag göra färdigt en layout som jag har på gång.
Lääängtar även till i nästa vecka för jag ska vara med i Magdas scrapfeber! Beställde paketet idag! *kikar på forumet för inspiration* Info om tävlingen hittar du här: http://magdas.se/index.asp?contentpage=products&kategoriid=423
Tjingeling!



1 kommentar:

  1. Hittade hit tack vara scrapfebern hos magdas ochjag är sååå imponerad! Har du verkligen bara hållt på någon månad!?? Så mycket fint du redan har hunnit med!

    SvaraRadera