tisdag 24 mars 2009

Mera kort!

Det här kortet har inte fått några andra dekorationer än den supersöta rub-on från Fancypants och ett rosa band. Går med andra ord att använda till vad som helst!


I påsktema-paketet fick man även med färdigtryckta stämpelmotiv som jag färglagt med mangapennor och ser ni blompinnen?! Så söööt! Jag knöt en liten rosett på bandet och klippte ut blommor från ett mönstrat papper som övriga dekorationer.

Här började kreativiteten flöda i strida strömmar! Nu åkte tyllet fram som fanns med och ett sött fjärilshänge från mina smyckestillverkargömmor! De söta knapparna var också med i paketet. Ännu en tag från Mirabyll som jag stämplat med clearstamp-bokstäver och distressat lite.





Just the edge-bården är ju helt underbar. Här fick lite tyll bli dekoration på blomman och så en lapp från mirabyll utskriven på riktigt påskgult papper.








Det är verkligen varierande kvalité på bilderna (jag måste nog beskära lite också) men fick inte till det idag, ville bara visa upp allt fint jag gjort! Igår gjorde jag två eller tre kort till och håller på med ett fint födelsedagskort till en liten tjej. Lägger upp det när det är klart!
Tjingeling!




1 kommentar:

  1. Hej! Va roligt att se så att du fått så fin användning av pysslet från min blogg! Jag blir glad! Ha en fortsatt trevlig vecka och många kreativa pysselstunder! //Mirabyll

    SvaraRadera