torsdag 26 mars 2009

Några LO's

Jag kom ju på att jag är duktig på att teckna! Måste komma ihåg att använda det mer! Nu gjorde jag bubblor på helt vitt fotoalbumpapper som jag använde till fotomatta, tyckte det blev lite för markanta linjer så la över ett lager transparent papper, rubons från fancypants och papper fråm MME.


Detaljbild på den superfina bården från Just the edge, rubon från Fancypants.


Här försökte jag mig på en lite mer sliten look med en dold journaling, mer blommor och spets - det här är den stilen jag verkligen tycker om att se på men har upptäckt att jag har SÅÅ SVÅRT att scrappa med det!

Här kommer ett helt underbart kort på äldsta sonen (det här var ju ett tag sen då!). Enfärgad CS, papper från Sassafras lass, journaling-tag från Mirabyll, så klart!, clearstamp bokstäver, och stickers.


Det var allt för nu! Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar