söndag 10 april 2011

Återvinn lite mer!

Köpte en tröja och fick den fina, fina lappen med, tjock kartong med fint tryck, en sådan kan man ju inte bara kasta! Extra roligt är det för kortet går till en miljöansvarig kollega! Kan inte bli bättre! 


Stämplat med en doilystämpel för att vara med i en utmaning hos the nook men missade att man skulle göra eget papper med stämplar, inte en tag! Nåja, får väl göra ett kort till då! 


Nu ska jag ut i solen och röja lite i trädgården och plantera lite penséer! Härligt! 


2 kommentarer:

  1. Snyggt!
    Jag sparar alltid roliga tags från kläder.
    Just den här tagen har jag också använt på en layout som jag ska blogga hos Skaparlusten på tisdag! :)

    SvaraRadera
  2. hihi... ja, jag sparar också alla möjliga tags/snören/band från kläder :-) Superfint!

    SvaraRadera