fredag 22 april 2011

Projekt 2011: Fjärilshus!

Förra helgen var det en lite crop på the Nook och jag hade inte mycket tid med två alster fick jag ihop, ett kort och så den här layouten, som jag också vann den utmaningen med!!! Wohooo! 


Layouten är utan foto bara av den anledningen att jag har ett projekt för sommaren 2011 - att bygga en fjärilsholk! Jag fick idén redan förra sommaren men nu ska det bli av! Hur enkelt som helst att bygga (googla fjärilsholk så kan du se hur de ser ut/görs) och med lite fjärilsblommor och ett litet vattenbad så hoppas jag på massor av fjärilar i trädgården! 

3 kommentarer:

  1. Förstår att du vann med din LO... den är helt underbar!! Grattis :-) Ha en härlig påskhelg!!
    Kram, Pillan

    SvaraRadera
  2. Fantastic!! I love it, Nenne!! Congrats!!

    SvaraRadera
  3. Underbar!! Så fint du har fångat temat med fjärilshuset! Fjärilarna som fladdrar runt på layouten, precis som man kan se framför sig att de kommer att göra runt fjärilshuset. Och vad snyggt att flytta ut dekorationerna till vänster, och binda ihop layouten med mist och text, det skapade rymd i layouten, det gillar jag massor!

    Mitt scrapsug är enormt just nu, så det blir nog maratonscrapping innan USA-resan :)

    Kram!

    SvaraRadera