tisdag 30 augusti 2011

15:00


Jag tog mig för ett försök att scrappa clean & simple...så snyggt men ack så svårt - jag fick sitta på händerna för att inte lägga till en massa kladd och färg och grejer, idén kom sig av att grått+gulorange är såå sjukt snyggt tillsammans!




 Fina Sassafraspapper och dekorationer som du hittar hos Scraplagret!

 En liten bård vid sidan av fotot ovan och nedan min journaling om en alldeles speciell dag och tid: kl 15:00 den 6 juli hämtade jag Jonathan från förskolan för allra sista gången - värre för mamma än för sonen tror jag!



Jag gillar verkligen C&S - det blir så snyggt och jag gillar att kunna scrappa i olika stilar - det är min scrapstil helt enkelt! :)

1 kommentar:

  1. åhhh jag älskar clean and simple. å jag älskar din lo, den får mig att vilja scrappa igen.
    kram

    SvaraRadera