onsdag 31 augusti 2011

En utmaning!

Är det något som jag har väldigt svårt för så är det lila i scrapsammanhang....


Så jag beslutade mig för att försöka komma över det för jag tycker verkligen att lila är en alldeles ljuvlig färg egentligen! Jag utmanade mig själv att plocka fram varenda liten lila sak ur mina gömmor och göra ett kort med det jag fick ihop och samtidigt så ville jag utmana mina söta vänner på ScrappTorget att skapa något som man verkligen inte gillar eller har väldigt svårt för!! Det kan ju vara så att man verkligen gillar det slitna, vintage/shabby chic-stilen och aldrig i liiivet skulle kunna tänka sig att scrappa färgglatt och grafiskt! Eller om du verkligen äääälskar blommor och massor av dekoration - skapa en clean&simple layout! Jag tror att de allra flesta av oss vet precis vad som känns svårt eller kanske rent av lite läskigt, för mig poppar lila direkt upp i hjärnan!


Nu skulle det vara fantastiskt kul om jag kan utmana dig att göra detsamma! Vad har du svårt för? är det en stil eller kanske en färg som ger dig kalla kårar?! Om du skapar något med ursprung från min utmaning kan du väl skriva en kommentar hos mig och länka till det du skapat?


Det kan ju hända att det blir ett litet pris involverat!




Nu väntar jag med spänning på att se om mina vänner på torget och DU vågar ta sig an den kluriga utmaningen - att våga är att vinna eller hur?!

PS. Jag gillar det här kortet jättesuperdupermegamycket trots att det är alldeles lila!!

1 kommentar:

  1. Supersnyggt kort! Du har helt klart många strängar på din lyra!

    Jag antar utmaningen :) Överallt där jag tittar är det mistat och kladdat. Så jag skall ge det en ärlig chans, trots att det nog inte är min grej riktigt ändå, jag gillar ju att använda mönstrade papper jag... Skriver in länk till mitt bidrag om någon dag eller så :) Kram!

    SvaraRadera