måndag 23 april 2012

Kortskissen #172

Det har blivit mer regel än undantag att jag gör två tolkningar av Kortskissen varje vecka, när jag väl plockar fram alla saker (jag scrappar ju på köksbordet!) då flödar inspirationen och jag kommer på nya idéer utifrån skissen som jag vill testa! Det skulle lätt kunna bli tre tolkningar eller fler, jag kanske ska börja med det: massive overload av kortskisstolkningar på måndagmornar? Jag behöver ju inte skicka in alla tolkningar till Jane på Kortskissen! Hmm ;)

Vi kör två denna vecka iallafall! Härliga papper ur Stadio Calico kiten, här från franska Kesi'art:


En av anledningarna till att jag älskar Studio Calico-kiten är alla exclusives, bland annat så fortsätter Sassafras Lass att designa papper och dekorationer åt Studio Calico! Det ni! Här ett av de pappren:


Ha en underbar vecka, vänner! 

1 kommentar: