tisdag 12 maj 2009

Ett par kort

JA!! Jag hinner få med två kort till vårcroppen, som slutar i natt! Har precis gjort färdigt det här till skissutmaning sommar o sol, jag vet inte om det vart så värst somrigt men skissen har jag följt nästan slaviskt! Den gula wellpappcirkeln får väl vara en sol då, säger vi :D Det var första gången jag använde en stämpel så här o färglade - jättekul! men min gula är typ kycklinggul - behöver en lite mjukare gul :(

Det här kortet är inspirerat av ett tyg/täcke eller vad det var. Kortet blev superfint dock - att ge bort till en person som fyller snart :D

Go natt!

2 kommentarer:

  1. Bra att du hann, jag var med i sista minuten.
    Sov gott.

    SvaraRadera
  2. Vad fina! Det sista fastnade jag jättemycket för! Hamnar i inspirations-mappen :). Ska försöka ge mig in i lite tävligar och utmaningar sen tänkte jag, om jag vågar :/
    Kram

    SvaraRadera