fredag 22 maj 2009

Min scraphörna!

Ja, det här är lite roligt för min nuvarande "scraphörna" är vid köksbordet med allt vad det innebär med att plocka bort o bli störd m m (jag har ju bara scrappat i cirka 3 månader så behovet av en egen vrå har ju vuxit sig fram).

I alla fall så har jag ju funderat på var o hur och även om vi bor i hus så har vi mycket begränsat med extra utrymmen som bara går att förvandla hux flux. Med 120 kvm och 3 barn, varav två redan delar rum så finns det liksom inte... Vi har ett pannrum men det är liksom KAOS och inte ett kreativt sådant :p

Jag kom då på den briljanta idén och frågade min sambo: Men jag kan ju göra i ordning skrubben under trappen?! Ha bara tittade på mig och skrattade: Ja, du får göra vad du vill med det utrymmet, sagt lite föraktfullt så där ni vet...




Men..skratta inte ni oxå! Jag vet att det går att ordna! Jag ska rensa ur där och städa ordentligt, måla vitt/ljust på väggarna, ha en arbetsyta längs hela väggen och utnyttja området under trappen hela vägen ner med hyllor och så bra belysning och hyllor/skåp på väggen oxå! Ni ska få se! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar