lördag 30 maj 2009

Min dröm...

Nu i helgen har Magda's invigning av sitt nya forum med massor av utmaningar, tutorials mm - så kul, det är en härlig stämning där! I den här utmaningen skulle man berätta om sig själv utan att använda en bild på sig själv - superroligt. Utmaningen satte igång min kreativa motor på EN GÅNG - härligt!

Det som först kom till mig var hur lyckligt lottad jag är som har ALLT jag någonsin drömt om och verkligen lever min dröm. Visst finns det saker som jag drömmer om, som t ex det här underbara Magnoliaträdet, det vill jag ska växa i min trädgård en dag!


Allt man önskar sig eller drömmer om kan bli sant - affirmation kallas det - tänker du en tanke -POSITIV- om hur du är eller vad du vill göra så blir det så en dag, du kommer nå alla mål du har så fortsätta drömma och du når dit du vill fortare än du tror!

1 kommentar:

  1. Hej Nenne!

    Jag hittade till din blogg fran Magdas forum! Jattekul att se vad du gor! Jag alskar din LO till Magdas tavling! Visst var den rolig! Sa inspirerande att hora att du har allt du onskar dig och lever din drom! Och du har lyckats bra med att skapa en dromlik positiv och vacker stamning. Bilden ar fantastisk och verkligen passande till utmaningen. Excellent job! :)

    SvaraRadera