lördag 21 november 2009

Kortskissen # 72

Det finns ingen bättre inspiration än Kortskissen!




Materiallista:
Enfärgat papper: Bazill dotted swiss
Mönstrat papper: Graphic45, Botanicabella
Bokstäver: Webster's pages
Pärlor: Inkido
Band: Making memories
Retroblomman, liten och mellan

Det finns inte heller någon gulligare arbetskamrat än Karin! Hon är den enda (förutom min mamma) som jag "känner" som scrappar/gör kort och vi pratade på om vår gemensamma passion och jag nämnde att jag önskar mig puncharna "Retroblomma" då hon berättade att hon har tre storlekar av den och gärna kan göra några blommor åt mig!!! Jag blev sååå glad, samlade ihop lite spillbitar och ett par dagar senare fick jag så mycket blommor (och bladkvistar och små fjärilar) av henne att jag trodde jag kuveret skulle svämma över!!! TACK Karin! Hon har tyvärr ingen blogg så att jag kan länka till henne :( Dagen efter fick hon en STOR RAK av mig som tack :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar