tisdag 3 november 2009

Merry christmas to you!

En ny favorit är Cosmo crickets underbara papper, jag har följt deras blogg ett tag men har inte haft några papper förutom något enstaka så jag blev riktigt glad när jag hittade det här söta pappret från deras julserie i mitt DT-paket från Brunsons.
Fram- och baksida matchar varandra perfekt och med lite bling och 3D-lack på bären blev det riktigt mumsigt!
Stämpeln är en superfin Catslife press-stämpel som passar perfekt till lite enklare julkort. Den här designen är perfekt för massproducering, eller hur?

Till sist blev det även de här söta etiketterna att sätta på julklapparna.

I Brunsons blogg kan du läsa mer om hur jag gjort och vad jag använt och naturligtvis hittar du alla papper och dekorationer i butiken!

Ha en fin tisdagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar