måndag 2 november 2009

Vintagekänsla i rött och blått

Då var 2sketches4you's nya DT ute och så klart kom jag inte med, det är klart man hoppas ändå men konkurrensen är benhård! Jag fick gjort två kort som jag gillar supermycket dock:


En massa MM Vintage findings dekorationer, papper, band och journaling-lapp. Stämpeln är en Catslife från ett Nook-kit. Blommorna är en av Primas stora bouqet som jag klippt sönder!


Nästa är jag ännu mer nöjd med:


Här är det förutom Making memories-grejer det superfina änglapappret från Inkido, helt ljuvligt! Lite bling också i form av ZVA-crystals och Prima studs.


Jag är så glad i 2s4u i alla fall för mitt sassa-kort nedan kom med bland Fab 5 förra veckan! JODÅ! Två gånger nu på bara 3 veckor! Så glad :D Idag kom också en ny skiss oxå som jag längtar efter att få leka med!
Imorgon blir det massor för Brunsons så kom tillbaka då!

1 kommentar:

  1. Sååå snygga..super fina.. härliga färger!! Grattis till alla dina utmärkelser,du har fullt upp nu,tjejen!! Va roligt!!!

    SvaraRadera