fredag 5 november 2010

God jul-kit

Mitt bidrag till utmaningen 3-i-1 hos Magdas där man skulle skapa 3 alster med samma två papper, ett större, ett lite mindre och ett ännu mindre. 


Jag vek en påse, gjorde ett kort och en tag. Allt med samma två papper som bas och med den alldeles underbara god jul-tagen från Inkido. 


Tagen har jag stämplat på akvarellpapper och sedan distressat med Walnut stain och stämplat med små smutsfläckar.


Den fina spetsen hittade jag hos Magdas, liksom den fina blomrankan.


Jag pulade lite för att få måtten rätt och vek sedan min egen påse, får ta och knåpa ihop en tutorial på den tror jag, dekorerat med samma material som de övriga alstren och de små, underbart söta julgranskulorna hittade jag hos Panduro (Åhléns har superfina också men de här är lite mindre!) 


Stämplat med border-stämpeln från Inkido (favorit!!!) och bästa snurklan från Crafty individuals!  

4 kommentarer:

  1. Så fint! Riktig julkänsla! Border-stämpeln är verkligen supersnygg! Kanske nått att hinta om till tomten ;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina alster! :) Jag längtar till jul nu när jag ser dessa.

    Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Det blev ju kanon ju! En sån påse kanske man skulle ge sig på..

    SvaraRadera
  4. GALET snyggt!! Min 3-1-utmaning är snart klar också, men detta kan man ju inte tävla emot!! Fasen, så läckert!! :D

    SvaraRadera