söndag 23 september 2012

Hello my love

Min absoluta favorit, alla kategorier, just nu är Everyday electic från Echo park, de gör ju bara snyggare och snyggare grejer!



Under hösten kommer de urläckra kollektionerna This & that christmas...


...och nya For the record 2 - gillar verkligen de starka, lite brända tonerna matchat med svart och med lite retromotiv som skrivmaskiner och provdockor:


Men nu snackar vi om Everyday electic och som sagt är det nog min favorit denna sensommar, helt ljuvlig i sina nedtonade färger och läckra motiv med pariserhjul, retrokameror och semestertema, jag har på gång ett minialbum med våra sommarminnen och till detta passar ju just den här kollektionen perfekt! Idag visar jag dock ett kort med fina halvcirklar som jag mönsterklippt, tillsammans med skrivmaskinen och ett par söta blommor blir det en fin hälsning!


Hela underbara kollektionen Everyday electic hittar du såklart hos Scraplagret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar