onsdag 15 september 2010

Jag låtsas jobba...

...de låtsas betala mig! Ja, riktigt hela sanningen är det ju inte förstås, men inom landstinget har man ju inte världens högsta lön - i alla fall inte som läkarsekretare! Foto av mitt skrivbord och mina arbetsredskap med Iphone och Hipstamatic-appen. Massor av härliga 7gypsies-papper och G45-dekorationer har jag använt.


Allt material från Scraplagret och fler bilder och materiallänkar hittar du HÄR!

Det är så mycket på gång under hösten, massor av scrappiga nyheter har jag, två som jag tyvärr inte kan dela med mig av ännu men den 24/9 får du veta den ena! Den andra lite senare, i oktober!

Den tredje nyheten är att jag fått förfrågan om att få visa upp en layout i ScrapStreet.com Magazine, en amerikansk scrappsida och tidning på nätet - WOW, va glad jag blev för den förfrågan!! Lilla jag?!! Dessutom med en layout som jag själv bara ääälskar! Jag lovar att länka dit när det blir aktuellt men om du vill kika på tidningens andra nummer redan nu så hittar du dem här!

1 kommentar:

  1. Va roligt med alla dina förfrågningar från alla möjliga scrapställen!!! Du är så himla duktig och effektiv.. Ska försöka att få med mannen till IKEA och köpa två nya skrivbord så jag får plats med allt mitt scrapiliscrap.Jo, i morgon börjar jag nytt jobb!! Så det är verkligen nya tider i mitt liv!!!= )) Kram till "braiga" dig..

    SvaraRadera