torsdag 23 september 2010

EXTRA extra! Read all about it! :)


JAPP! Det är en av mina hemligheter - JAG designar åt ScrappTorget! Drömuppdrag! Såååååå glad! Har ju vetat om det ett tag och har knappt kunnat bärga mig sedan jag fick frågan av Yoli och jag ville vara med och inspirera hos ScrappTorget och jag behövde inte många minuters betänketid för att svara JAAAA på den frågan! 

Vi är tre stycken nya och det kan du läsa mer om HÄR!

 Imorgon kommer min alldeles egna presentation och en layout jag gjort men jag visar en liten sneak redan nu:





Så kom tillbaka till mig och till Scrapptorgets härliga blogg redan imorgon, vi ses! *dansar iväg* Woohoooo!!!

4 kommentarer:

  1. Ett stort GRATTIS till dej... vad kul att få ett drömuppdrag! :-)
    -x-

    SvaraRadera
  2. Åh va skoj!Grattis! Skall bli roligt å se vad du hittar på!
    kram !

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till dig! Jag tror att du kommer att passa perfekt där! :)

    SvaraRadera
  4. Oh wow, you have a fantastic gorgeous style, so much gorgeousness on your pages, Love from Melissa from The Nook. xx

    SvaraRadera