onsdag 22 september 2010

Sandslott...

De fina bilderna från Danmarksresan i somras passar perfekt till Sassa's Indiegirl! Det här fotot på mitt gulliga sandslott i solnedgången fick ramas in av remsor av de olika papprena som jag sedan sydde fast. Små fjärilar från söta Mathilde (nu har jag faktiskt köpt en egen fjärilsstans! vill du ha lite? :D)



Fina, dyra blombandet fick vara med här. Layouten är gjord till The nooks universitet.




Jag hoppar av skolan nu...kanske att jag hinner med något mer men just börjar det bli svvettigt inför vårt bröllop som är om mindre än TVÅ VECKOR!!! Det mesta är klart...lite smågrejer kvar och jag måste ha fokus där nu...Längtar sååå!

Här gifter vi oss:







Middagen blir här:







Bröllopsnatten här, rum med egen bastu ich jacuzzi, champagne, blommor och cholad vid ankomst, frukost på rummet och sen utcheckning:



Dagen efter åker vi hit (planet går först på kvällen så klart DÄR har jag planerat ordentligt *s*)



Maten, vinet, naturen - skördetid i Toscana nu, bara vi två i 6 dagar - Jag längtar!!!!






Bilder från wikipedia (hotel Reisen)(Salems kyrka)(Långbro park)(Pisa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar