söndag 23 december 2012

Julklappsetiketter


Den här dagen är en av de härligaste dagarna på året och just i år är det så skönt och lugnt att få ha helg innan julen drar igång. Jag hoppas att ni är färdiga med julklappsinköpen och har tid att bara gå och skrota en dag som denna, kanske hitta lite tid att göra egna julklappsetiketter? Isåfall bjuder jag här på massor av inspiration!


Som grund för samtliga har jag använt stora, bruna manillatags. Övriga material är utklippta små vykort och bilder, textstämplar, embossingpulver i guld och silver, kakservetter, metalldekorationer, blommor och glitterband.




Här är ytterligare en variant där jag stämplat direkt på etiketten med fluffigt vitt embossingpulver, det ser ju precis ut som snö!!



Här har jag också använt fina trägranar mitt i mitt snölandskap:


Allt material hittar du hos Scraplagret, som har stor REA just nu, titta in i både bloggen för inspiration och i shoppen för att fynda i mellandagarna! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar