måndag 17 december 2012

Kortskissen #198

Hos Kortskissen fortsätter nedräkningen till skiss 200 och då blir det fest med tävling och priser från bl a Scraplagret! Det ni, så kika in den 1 januari hos kortskissen. Ja, det förstås, ni kan ju titta in redan nu för lite inspiration till julkortstillverkningen för hos oss är det julkort för hela slanten just nu! Denna vecka med utgång från den här, lite svåra, skissen:


Så här blev min tolkning:


Ljuvliga papper och dekoration ur min December daily-låda, där jag förvarar alla godsaker till mitt December daily-album, mest är det material från Studio calico men stämpeln har jag hittat hos Scraplagret, som just nu har stoor julrea, kika in där också när du beundrat färdigt min närbild:


Ha en fin vecka nu, och stressa inte för mycket - julen kommer vare sig du har fixat allt, storstädat eller hittat just den där perfekta julklappen. Jag älskar den här sista veckan innan jul - det är galet mysigt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar