fredag 3 juli 2009

KAOS-awarden

Nu vet jag att dessa har kommit fram:


Nu är det ju så hääär: en award har aldrig blivit skickad! Jag vill passa på och tacka såå jättemycket för att du, Linda, var så snabb och talade om att du inte riktigt hade tid just nu att förvalta den och skicka vidare - TACK! så gulligt av dig :D
Då återstår ju faktiskt en award från mig!! och jag kan inte annat än att ge den till..............
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
The very founder of the fabulous award - Yoli!!!! Du är så otroligt kreativ och gör otroligt fina kort och layouter - dessutom är din blogg så rolig att läsa, den nästan spricker av positiv energi! Jag gillar verkligen din stil - tack för inspirationen du ger mig! Snälla maila mig på: jennybemert(@)hotmail.com med din adress!
Jag har skapat...massor men kan inte visa det än *ler* Såå glad~~~!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar