tisdag 7 juli 2009

Reta pappa!

Mitt bidrag till Skaparlustens härliga utmaning med färger- gult + 2 turkosa + vit = mina favvofärger!! Kan det bli bättre?! :D



Jag vet inte riktigt vad Jonte gör för något med sin arm men det ser coolt ut! Lilla blomman har jag gjort med crepeband - sånt som man inte riktigt vet vad man ska ha det till men till slut kommer man på något - det blev läckert!

Jag gillar mer o mer att skriva journaling mm för hand - det blir så personligt då (men jag vet inte riktigt VAD jag ska skriva - tycker det är supersvårt med journaling). Om man tittar på amerikanska bloggar och sidor så är de såå duktiga på det där, ofta har de också en snygg, lite slarvig handstil - säkert för att de lär sig skrivstil i skolan och inte som vi tråkbokstäver! :p

Nu har jag ett altrat projekt på gång - kul! ni får snart se vad det är!

Vi ses!

1 kommentar:

  1. Jag är också väldigt mycket för handskriven journaling! Jag borde kanske lägga ner lite mer tid på det.. du vet, skriva ner det först på ett annat papper, formulera och omformulera tills jag är nöjd.. istället brukar jag alltid klottra ner nåt direkt på LOn vilket jag några gånger fått ångra :-) Men det gör inget! Det är en del av minnet det med! O du har riktigt fin handstil! Kommer bli kul för dina barn att se när de blir stora :-)

    Tokgillar blomman! Testade faktiskt nåt liknande själv men det passade inte riktigt in på just den layouten.. Kul att vi tänkte lika där :-D Toppenfin layout tjejen!

    SvaraRadera