tisdag 11 augusti 2009

Kram o Trevlig resa!

Det underbart roliga, fina, kreativa, välfyllda, underbara kitet från the Nook bara GER o GER inspiration!!!

Här är två kort (allt utom ett par extra knappar och bokstäver från kitet):

Här har jag bara lagt till några brads och tiny alphas:

Bandet är bara såååå läckert! Liknar precis en väg! Jag gillar verkligen att göra kort, har fler på gång här inne *pekar uppåt*
Tack för era goa kommentarer! Blir så glad varje gång :D
Jag har en liten hemlis oxå (egentligen två!) *dansar av glädje*


2 kommentarer:

  1. Wow vad mycket du hunnit med sen sist jag var här! Och jag bara störtdiggar ditt kort med hjärtat av knappar - så himla läckert!

    Din Lo - Med blicken uppåt - är enormt vacker, så himla snygga färger, en fröjd för ögat helt enkelt!

    Bröllopsgåvan var en riktigt smart idé! Vi fick en massa olika champagner och en del årgång - himla kul att ha till bröllopsdagarna!

    Hoppas allt är bra med dig tjejen!
    Ha de bäst!
    Kram / Angelica

    SvaraRadera