söndag 30 augusti 2009

Fler barnkort!

Inbjudningarna til 4-årskalasen fortsätter att strömma in och glad är jag för det - det är så kul att göra dessa!

De förra med Sassafras var inte bara enkla att göra de blev så söta oxå och mottagarna glada så jag tänkte inte ändra på ett vinnande koncept.

Här blev et dock annat papper som jag haft ett tag men längtat efter att använda, 3 bugs in a rug gör så otroligt härliga papper med läckra detaljer:

Jag hade tänkt att göra en hel massa kort och ta med mig till jobbet, kanske kan man sälja några?! Förhoppningen är ju att man kan få sälja lite julkort senare också - men ska jag hinna med det måste jag börja göra julkort NU! Hmm, fast just idag skulle man ju faktiskt kunna ta ett dopp i sjön...det blir så konstigt lixom :D
Har du sålt kort? tar julkortsbeställningar? hur mycket tar du per kort? hur gör DU?

2 kommentarer:

  1. Du kan ju öppna en butik nu och sälja dina kort!!! ;p Du är skit duktig,jag ska härma dig till mitt 4 årskort!!Ang min LO till scraplagret så har jag gjort swirlen och hjärta själv (ingen mall)Må gott tjejen,KrAmEn

    SvaraRadera
  2. WOW, vilka härligt busiga kort! Underbart med FÄRGER! :-)

    Kul att du gillade mitt vita kort! Jo visst skulle det passa perfekt till ett bröllopspar - synd bara att jag inte ska på nåt bröllop nu snart :-D

    SvaraRadera