onsdag 7 oktober 2009

Med en blomma som tack!

Magda's scrapfeber pågår för fullt hus och till den här utmaningen var temat "tack", det blev ett kort med en utklippt detalj från ett papper (dream street paper, tror jag att det var) och ett annat från s.e.i.

Med mitt kit kom då dessa härliga puffy stickers, de är såå läckra MEN gröna?! ...neongröna till det...ja, det kan man kalla utmaning för det är inte direkt en av mina favoritfärger! Plockade mycket fram och tillbaka innan jag hittade de gröna blommorna som passade perfekt för jag hade gett mig den på att använda bokstäverna!

En närbild på den utklippta "vasen" blommor, bling och bokstäverna - de ÄR superläckra men SVÅRA, om du förstår vad jag menar!?
Nu är det natti natti och min första vecka med min alldeles egna utmaning är över, och jag klarade det med bravur! Vad då? Att göra ett inlägg varje dag! En dag blev det till och med två inlägg! Min utmaning är att göra ett inlägg varje dag under oktober!
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar