tisdag 18 januari 2011

2010 - ett bra år!


Nu när 2010 definitivt är slut och 2011 har tagit sin början så ville jag summera 2010 med en layout! 


Det har hänt så m,ycket bra, roliga, utvecklande saker för mig under 2010 och jag ville få med så mycket som möjligt på ett bra sätt så jag valde att sy rutor på layouten där jag sedan kunde sätta foton, journaling och dekosar.


Efter att jag sytt rutorna mistade jag ljusröd och blå glimmer mist, klippte rutor ur Magnolias julpapper och en massa dekorationer, här en fin Jenni Bowlin-fjäril och klisterlapp från Graphic45.

Det som är roligt med den här typen av design är att man kan trycka ditt allt möjligt man har hemma bara det matchar i färg! En snöflinga och en annan klisterlapp från OA.

Här hittar vi en knapp, metallvingar, och blommor - det här var nog det roligaste jag gjort på länge och man skulle ju lika gärna kunna rita sina linjer eller använda pappersremsor för att göra rutnät, eller kanske fyrkantiga pappersbitar som bildar rutnätet, jag tror jag måste göra en till layout med liknande design! 


Titeln med bokstäver från OA. Som sagt - 2010 var ett bra år! Nu är det dax att se framåt, vad väntar runt hörnet? 


4 kommentarer:

  1. Oh la la!!! ÄLSKAR den här! Vilken bra idé! En stor liftvarning! ♥

    SvaraRadera
  2. Underbar! å jag håller med, 2010 var fantastiskt :)
    Å tack för alla söta kommentarer hos mig. du gör mig glad.
    kram mya

    SvaraRadera
  3. WOW!!! Den här LOn gillar jag massor :-)

    SvaraRadera