måndag 16 augusti 2010

Kortskissen #102

Äntligen är härliga inspirationen från Kortskissen tillbaka! Hela hösten kan du inspireras varje måndag och här är denna veckas skiss, gjord av Peterlina:


Jag plockade fram mitt senaste paket från the Nook och så här blev mitt kort:

Den fina aquafärgade blomman är från Websters page's band med tyllblommor som jag helt enkelt klippte till en enda blomma, tillsammans med en massa härliga knappar, jag gillar det här kortet massor! så enkelt men så läckert! Får man säga det om sitt eget? :p



HÄR hittar ni de andra tjejernas tolkningar, kila över och inspireras ni med!

2 kommentarer:

  1. Haha klart man får det. Det är verkligen en underbar känsla när man blir riktigt nöjd :)
    Super läckert och inspirerande som alltid!
    Ni kort skissen tjejer gör ett underbart jobb och inspirerar till tusen varje måndag. Riktigt kul att ni är tillbaka igen :)
    Ha en toppen dag!

    SvaraRadera
  2. Klart man får det! Det ÄR ju vackert! Roligt med kortskissen. Så himla bra inspiration!
    Kram på dig!

    SvaraRadera