tisdag 1 september 2009

The greeting farm och KAOS!

Gillar mer och mer The Greeting farms stämplar, de är så himla söta och dessutom kommer det nya den 1 nov som är HELT fantastiska, du kan se lite av dem HÄR. Nedan ett grattiskort med bara Pink paislee-papper.


Jag har ju kommit på att jag kan väl lika gärna göra mer än ett kort varje gång jag plockar fram ett gäng papper och dekosar som passar perfekt ihop - varför inte göra 2 eller 3 lika men olika!? Så får det bli framöver :D



Här ville jag ha ett färgtema i röd/brun/vit och matchade ett helt gäng olika papperstillverkare. Lilla ängeln är så söt! Henne ska jag använda mer :D



Förra veckan fick jag ju ett KAOS-kort av söta Angelica och nu vet jag precis vilka som ska få mina KAOS!! Jag tänkte ändå vara lika hemlig som Angelica och inte tala om det här förrän efteråt för det var så underbart att helt plötsligt en dag hitta ett kort i brevlådan, överraskningen blev lixom ytterligare en present förutom det fina kortet! Tack igen Angelica!

3 kommentarer:

  1. Vilka fina kort! och visst var det roligt att få hem en kaos! :) Man blev så himlans glad!!
    förstår inte hur du hinner med allt ditt skapande! Det är så roligt att titta in här för det är ju nästan alltid någonting nytt!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Alltid nya, härliga kort! Tänk att du inspirerar mig, snart är jag väl också fast i träsket. Och så måste du tala om vad du köper var av alla jättefina tillbehör.
    Kram från Mamma

    SvaraRadera
  3. Lika bedårande som vanligt att titta in till dig! Ängeln är ju bara så söt..Den kan du använda till julkort också! Molnet på översta kortet är det en stämpel? KrAmEn

    SvaraRadera