lördag 19 september 2009

Mina sidor

Denna månads utmaning på Magda's blogg var en skiss men även att använda journaling mer - jag är lite dålig på det och tänkte att nu ska jag tänka ordentligt "outside of the box" så det blev en massa ord som beskriver mig!

Här har jag använt Twiligt-serien från Pink paislee, dessutom har jag lekt med en massa stämpling, embossande och slutligen vit akrylfärg för att få fram mönstret och så en massa distressing och en ängel-stämpel som nästan inte syns dock.


Sedan åkte det fina Juli-kitet från My Scrapbook nook fram igen - älskar det här turkosa pappret! Fina grattis-stämpeln från Inkido och har ni sett de små, små rosorna!? Åh, de är så söta, de har jag hittat hos Scraplagret!

Det blev två kort, det här nedan är till barnens kusin som fyller 16 år! Stora tjejen! Vi ska strax dit på middag.

Svårt med present till en 16-årig tjej så det får bli lite pengar i detta kort då som jag gjorde en liten fick för:

Grattis-stämpeln igen och dessutom lite distressing över en mask. Jag är dålig på att dekorera insidan men nu blev jag ju "tvungen" och det blir säkert mer sånt!

Hoppas ni får en fin helg i det soliga vädret!

5 kommentarer:

  1. Jätte läcker layout, du är hitentills min favorit till september utmaningen!
    /Marre

    SvaraRadera
  2. Jag bara love din LO!! Vilket jobb du lagt ner Du kommer att härska i den utmaningen,jag lovar!! Perfekt att göra ett sådant kort till en tonåring som man kan lägga pengar i,mycket snyggt..många kramar till dig

    SvaraRadera
  3. Vilkan underbar LO, så snygg och annorlunda.

    SvaraRadera
  4. Jättefin layout! Det är så roligt att se bilderna på den ledden, det blev ju supersnyggt! Tack för bidraget!
    /Annika - Magdas

    SvaraRadera