onsdag 23 juni 2010

1..2..3!

En av utmaningarna hos JP hobby's midsommar crop är att bara ha siffror i en titel:



Jag har velat scrappa de här korten från förra sommarnen ett tag nu - min äldsta kille (som nyligen fyllt 14) vill absolut inte vara med på bild, han blir nästan ARG när jag vill fota honom!! Men då JAG ska fotas då vill han minsann vara med!! Se här bara:


Egentligen tror jag att det krävdes mer än tre bilder för att få till det där sista kortet, som egentligen är ett riktigt dåligt kort men jag gillar det ändå!

Allt material kommer från Studio Calico's junikit förutom de små gröna blingstenarna som är från april-kitet.




Jag gjorde en liten ruta med hjälp av chalk och en pappersbit där jag sedan gjorde egna linjer att skriva på. Chalken har jag dragit lite här och där runt rutan och under papprena/fotona.

Jag fnurlar på ytterligare en utmaning hos JP's crop, forumet där de håller till hittar du HÄR, där hittar du alla utmaningarna!


4 kommentarer:

  1. Vilken läcker lo! Journalingrutan är ju bara sååå läcker! SNyggt! !
    kram!

    SvaraRadera
  2. Jättefin!
    Och som jag har sagt förut så blir man så glad av dina färgsprakande LOs!!

    Kram
    Malin

    SvaraRadera