måndag 28 juni 2010

Kortskissen # 100

Kortskissen bjuder härmed på sin 100-ade skiss och det ska firas!! Var med och tolka skissen så kan du
vinna fina dekorationskit från Designat, Arkivet och Papermaze. Här är den geniala skissen:




Så här gör du för att vara med och fira:

Var med och fira den 100:e skissen genom att göra din egen tolkning och maila oss den, senast söndagen den 11 juli. (Du har två veckor på dig).


Bland er som är med och tolkar kommer vi lotta ut dekorationspaket från våra sponsorer Designat, Arkivet och Papermaze.


Maila lina.tannerfalk snabela gmail.com, bredden på kortet ska vara 350 pix.


Märk mailet med”skiss 100″

Du får blogga ditt kort när du vill. Skriv gärna en kommentar här hos oss med länk till din blogg.

Vi kommer visa era kort här i bloggen (Kortskissen).

Vi ser framemot att få se era härliga tolkningar!

Pyssla på!


Här är min tolkning:

Allt från Studio Calico-kit, utom stämpeln som är från Doodle factory & Starvingartistamps "Swedish sentiments".


Blomman har jag gjort genom att snurra och vira det läckra "tygpappret" från American crafts, det finns flera i Dear Lizzy-serien. Det är ju Elizabeth Kartchner själv som har inspirerat, underbar blogg...

Var med och fira Kortskissens 100:ade skiss nu! Kila över hit för att läsa om hur du gör och för att inspireras av de andra talangfulla tjejernas tolkningar!

Hoppas du får en härlig start på veckan!

2 kommentarer:

  1. Du undrade över fotot. Jag har tagit hem nåt program gratis på nätet.Där man kan skriva ut bilder så de ser ut som att man har använt en polaroidkamera. Minns inte sidan....men jag har skrivit och länkat till den sidan någongång i min blogg..Kolla under kategori 365 dgr eller lite annat smått och gott om du hittar.

    Kramis!

    SvaraRadera
  2. åå blomman du gjort är ljuvlig.. mina blir aldrig sådär bra, jag får gå kurs hos dig..

    Stenpappret är ett helt vanligt papper från panduro =D

    Har du vägarna förbi Norrköping i veckan så scrappas det vilt och sällskap är alltid välkommet.. (man och son är och fiskar i jämtland.. lycka!)..

    SvaraRadera