torsdag 3 juni 2010

Köpa Sassafrass Lass?

Jag älskar ju Sassafras lass och kan ju inte låta bli att handla, (speciellt när de haft sina egna utförsäljningar!) så nu har jag en massa dubbelt som jag gärna vill sälja till DIG för endast 400 kr inkl frakt!!! (inom norden)



Det superfina paketet innehåller:

* 25 mönstrade dubbelsidiga papper med fin bård (de ligger ovan i rader med 5 papper från vardera serien: "fawnd of you, too",  "happy place", "hog heaven", "pocketful of rosies" och "woodland whimsy")

* 1 paket chipboard dekorationer och ramar "first place"

* 1 paket brads

* 1 paket chipboardbokstäver

* 1 fpk paper whimsies

* 1 paket in stitch buttons, lila

* 2 st 12x12 Stickers ark matchande papprena

* 3 st ark stickers matchande papprena

* 1 ark stickers bokstäver (trämönstrade *gillar*)

Alla förpackningar är oöppnade och alla stickersark kompletta och papprena är orörda (nåja, jag har ju luktat och klappat på dem förstås!!)

Vill du köpa? Maila mig på jennybemert(@)hotmail.com (utan klamrar!)

Frågor? skriv en kommentar så svarar jag!

3 kommentarer:

  1. Satt och dreglade över bilden tills jag kom på att jag nog har allt själv. Älskar Sassa Frass jag med. ;) HÄrligt fina saker du har här inne. Massor med färg och annat läckert.=)

    SvaraRadera
  2. WOW!!! =O Hade jag haft dessa pengar så! Vissa av papprerna har jag själv! Men ändå!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. *sitter på händerna*
    Faaarligt! :D

    SvaraRadera