tisdag 8 juni 2010

Lite ledsen i ögat...


Det har ju varit på gång ett tag men för en vecka eller så blev det officiellt också - Brunsons lägger ner! så här står det i nyhetsbrevet som Sara skickat ut:


Allt roligt har ett slut så...



TACK ♥


Efter mycket funderande och övervägningar har jag nu bestämt mig för att stänga Brunsons. Jag har som de flesta av er vet flyttat upp till mina rötter i Gällivare och det har hänt mycket efter det. Jag har bl.a. fått jobb som sjuksköterska igen och denna gången på ambulanshelikoptern. Det har alltid varit lite av en dröm för mig och jag känner att jag vill satsa på detta just nu. Tyvärr så varken hinner jag eller har orken att driva Brunsons vidare i och med detta och kommer därför att stänga butiken helt.
Jag vill härmed tacka alla goa kunder och scrap-vänner som under alla år varit kunder hos Brunsons. Självklart hoppas jag att vi 'ses' på nätet i framtiden.


Återigen ett stort TACK till Er alla!


Sköt om er och glöm inte...
'Gör något kreativt idag'



♥ Sara ♥


Jag är så glad och tacksam över att fått vara med i Brunsons DT under nästan 9 månader som kortmakare, det var mitt första DT-uppdrag och Sara har verkligen varit guld. Dessutom har jag haft förmånen att få "umgås" med mina otroligt talangfulla DT-kollegor och inspirerats av allt fint de skapat. Jag har fått utvecklas så otroligt mycket under den här tiden och fått erfarenheter och inblick i hur det är att sköta en fysisk och nätbutik och dess blogg, dessutom har vi ju croppat i eget forum och DET var nog det roligaste jag gjort på länge!!


Med det sagt så vill jag visa lite av det jag gjort för Brunsons som jag är extra nöjd med! Vi börjar med ett av korten i min DT-ansökan:


 
Här hittar ni allt jag gjort för Brunsons och nedan mina personliga favoriter...
 
 



En av mina starkaste personliga egenskaper är mitt positiva synsätt - som i det här fallet, ni vet, livet ÄR förändring! Njut av det, det är alltid svårt i början när något ska förändras men det går att få det bästa ur en situation hur mörk den än ser ut!!

Så nu ser jag fram emot nya spännande DT-uppdrag!!! :p Vet ni någon som behöver en kreativ, mångsidig, färgälskande, lite shabby, lite grafisk (motsägelsefullt, jag vet  - men sån är jag!) DT-medlem så vet ni vart jag finns!




3 kommentarer:

  1. Det är väl snart dags på Nook igen? SÖKSÖKSÖK! :D

    SvaraRadera
  2. Usch va tråkigt..Men så duktig som du är blir du snart en ny DT någon annanstans,du är en mästerscrapare!!!! Kramen till dig

    SvaraRadera