onsdag 30 juni 2010

Sommarplaner

Juni månads utmaning hos Magda's var en riktigt svår nöt att knäcka - bildinspiration i form av syrener, skiss och färgerna rosa, lila, vit och grön...men jag funderade och funderade.... "Balt..Baltazar...Balt...Baltazaaaar!"
och till sist kom jag på det!


Rotade runt i mina gömmor och hittade lite lila och rosa papper och dekorationer och scrappade om hur ljuvligt det är när syrenerna blommar och man känner att sommaren äntligen är här och man gör upp planer för sommaren...nedan lite fin spets, bården och buren från K&Co.

Journalingen ville få få till på något sätt och jag kom på idén att skriva i en swirl, jag ritade en swirl med blyerts och så skrev jag våra sommarplaner där!

Vad har ni för sommarplaner?!

5 kommentarer:

  1. Men. Herregud vad fint. Åh du är så duktig!

    SvaraRadera
  2. Helt ljuvlig layout! Swirlen gillade jag, bra idé!

    /Sara

    SvaraRadera
  3. Snygg layout!! Och jag gillade verkligen den doodlade texten!
    I sommar...ja du, jag ska jobba hela sommaren. Förhoppningsvis leder det till jobb. Men sambon har tagit ut 7 pappaveckor så pojkarna får iallafall sommarlov. Det känns skönt! =)

    Kramis!

    SvaraRadera
  4. Vilken smart idé! Kram

    SvaraRadera
  5. Underbar LO. Textswirlen är underbar. Snyggt upplägg, härliga färger.

    SvaraRadera