onsdag 23 februari 2011

Dream big!

Denna månads kortutmaning med färgtema går förstås i februarikitets färger: rosa, lila och teal. Inspirerad av färgerna och de fina dekorationerna som Danni Reid gjort så blev det här kortet till.

My card based on the Feb card color challenge over at the Nook:


Det var sååå kul att plocka med dessa, jag skar till cirklar med min shape cutter och lääängtar efter min cirkelstans som jag förbeställt hos Scraplagret (jag tror att det kommer in lite extra stansar också, håll utkik för de kommer snart!)


5 kommentarer:

  1. Wow! Verkligen superfint! :-))))
    Kram
    //cattie

    SvaraRadera
  2. Jääättefint! Älskar färgerna på kortet. Snyggt!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Jag gillar detta kortet jättemycket! Snygg design! :)

    SvaraRadera
  4. Snyggt kort och inspirerande som så mycket som du gör. I höstas inspirerades jag av ditt minialbum om Danmark och nu har jag äntligen vågat göra mitt första och lagt upp i min blogg med länkar till dig. Det var jättekul så ett jättetack och många kramar.

    Ingba

    SvaraRadera